من امروز به اردو رفتم.ما اول به سالن ورزشی شهید سرحدی رفتیم.بعد هم به سینما رفتیم و فیلم شکلاتی رو دیدیم. خیلی خوش گذشت،جای شما خالی بود.
داوری در مسابقه پاور پوینت...ما را در سایت داوری در مسابقه پاور پوینت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118